УВАГА!!! Відкрита вакансія! Благодійна організація «Мережа 100 відсотків життя. Запоріжжя» запрошує у свою команду PR-менеджера.

Новости

Обов’язки:

  1. Веде базу даних ЗМІ, з якими підтримує постійну співпрацю.
  2. Розробляє відповідні заходи і плани розвитку зв’язків організації з громадськістю.
  3. Забезпечує контакти з відповідними органами виконавчої влади, періодичних видань, інших організацій щодо обміну інформаційними матеріалами.
  4. Проводить переговори щодо налагодження нових та підтримки існуючих контактів з представниками газет, журналів, радіо, телебачення, спортивних та культурних організацій.
  5. Забезпечує координацію зв’язків і безпосередньо здійснює зв’язок з періодичними виданнями (газетами, журналами).
  6. Організовує прес-конференції, зустрічі з громадськістю, виступи в засобах масової інформації керівника організації, інших представників організації, делегованих керівництвом.
  7. Готує і надає засобам масової інформації матеріали про діяльність організації.
  8. Проводить моніторинг ЗМІ, контролює матеріали з метою перевірки правильності відображення інформації, яка виходить з організації.
  9. Бере участь у підготовці й випуску рекламно-інформаційних видань, в т. ч. орієнтованих на залучення до організації дітей, молоді і дорослих.
  10. Забезпечує підготовку та оперативне подання для друку/розміщення інформаційних повідомлень на сторінці організації у Фейсбук, на сайті та ЗМІ.
  11. За погодженням з керівником організації співпрацює з іншими об’єднаннями громадян, громадськими організаціями, органами державної влади, бізнес структурами з питань, передбачених Статутом організації.
  12. Виконує інші доручення керівника.
  13. Звітує керівнику організації та інформує про свою діяльність у визначеній формі та передбачений термін.

Вимоги:

  1. Вища освіта у дотичних сферах (журналістика/PR, гуманітарні науки);
  2. Досвід роботи у сферах PR, журналістики тощо;
  3. Знання української ділової мови;
  4. Відмінні навички письмового та усного спілкування;
  5. Навички співпраці зі ЗМІ, написання статей, роботи в соціальних мережах;
  6. Вміння налагоджувати комунікацію, готувати та презентувати інформацію, формулювати меседжі;
  7. Комп’ютерна грамотність: MS Office, пошукові системи, соціальні мережі;
  8. Ініціативність, відповідальність, пунктуальність, акуратність, креативність,
  9. Комунікабельність та здатність швидко приймати рішення;
  • Вміння працювати в команді;
  • Вітається обізнаність щодо тематики місцевого самоврядування та попередній досвід співпраці з органами місцевого самоврядування або державної влади.

Зацікавлені особи мають надіслати своє резюме із зазначенням посади, на яку претендують, на адресу електронної пошти: network.zp@gmail.com

В резюме обов’язково зазначити досвід роботи та очікувану заробітну плату. Також просимо надіслати приклади публікацій або відгуки з попередніх місць роботи.

Условия работы: индивидуальный подход при составлении графика работы.

Граничний строк подання – 05 січня 2018 року, 18.00.

Увага! Повідомлення у відповідь отримають лише кандидати, відібрані для інтерв’ю.

Контактна особа: Бєльман Альона Андріївна 099 222-33-67

Добавить комментарий