Обов’язки:

  1. Забезпечення роботи з ефективного і культурного обслуговування клієнтів, створення для них комфортних умов.
  2. Здійснення контроля за своєчасною підготовкою приміщення до прийому клієнтів, дотриманням чистоти, збереженням майна і обладнання (в т.ч. відкриття приміщення за 10 хвилин до початку робочого дня, вчасне заправлення картриджів, ремонт комп’ютерів, наявність води в офісі, поповнення рахунків корпоративних мобільних телефонів).
  3. Відповідь на телефонні дзвінки.
  4. Забезпечення (друк) наявності первинної документації клієнтів (картки, анкети, відомості).
  5. Забезпечення візитівками співробітників.
  6. Веденння вхідної та вихідної кореспонденцію організації.
  7. Робота з комп’ютерними програмами, іншою технікою (сканер, принтер, ксерокс).
  8. Ведення протоколів робочих зустрічей.
  9. Ведення наказів з основної діяльності організації.
  10. Здійснення листування з організаціями-партнерами та донорами з електронної пошти Організації.
  11. Дотримання вимог техніки безпеки та пожарної безпеки, правил внутрішнього трудового розпорядку.
  12. Проведення аналізу товарів, які суб’єкти моніторингу закуповують через та (або) поза електронну систему публічних закупівель Prozorro, використовуючи існуючі інструменти.
  13. Здійснення аналізу рівня цін на медичні товари, які закуповують лікувально-профілактичні заклади в Запорізькій області.
  14. Оцінка економії та ефективності використання суб’єктами моніторингу бюджетних коштів на місцях.
  15. Здійснення аналізу відкритості, прозорості та повноти інформації про проведені суб’єктами моніторингу закупівлі.
  16. Відстежування фактичних розрахунків за результатами проведених закупівель та укладених договорів.
  17. Формування рекомендації закладам охорони здоров’я (суб’єктам моніторингу) щодо ефективного та прозорого проведення закупівель.
  18. Висвітлювання результатів закупівель через систему Prozorro у ЗМІ.
  19. Виконання окремих службових доручень свого безпосереднього керівника.

Вимоги:

  1. Вища освіта
  2. Знання української ділової мови;
  3. Відмінні навички письмового та усного спілкування;
  4. Вміння налагоджувати комунікацію;
  5. Комп’ютерна грамотність: MS Office, пошукові системи, соціальні мережі;
  6. Ініціативність, відповідальність, пунктуальність, акуратність, креативність,
  7. Вміння працювати в команді;

Зацікавлені особи мають надіслати своє резюме із зазначенням посади, на яку претендують, на адресу електронної пошти: network.zp@gmail.com

В резюме обов’язково зазначити досвід роботи та очікувану заробітну плату.

Умови роботи: пн.-пт. З 09:00 до 17:00.

Граничний строк подання – 05 січня 2018 року, 18.00.

Увага! Повідомлення у відповідь отримають лише кандидати, відібрані для інтерв’ю.

Контактна особа: Бєльман Альона Андріївна, тел. 099 222-33-67